poniedziałek, 27 lutego 2012

Dermika -STEM LIFT AKTYWNY KREM REGENERUJĄCY NA NOC

DERMIKA STEM LIFT 
AKTYWNY KREM REGENERUJĄCY NA NOC
Z ROŚLINNYMI KOMÓRKAMI MACIERZYSTYMI – STEM CELLS
Opis producenta: http://www.dermika.pl/
Nowatorski krem regenerujący na noc przeciw starzeniu się skóry, przeznaczony do każdego typu cery dojrzałej z objawami spadku elastyczności i jędrności oraz ze skłonnością do pogłębiania się zmarszczek. Krem zawiera ROŚLINNE KOMÓRKI MACIERZYSTE zamknięte w liposomach, pochodną retinolu, NNKT i stymulator syntezy ceramidów, które redukują skutki mijającego czasu. Dzięki innowacyjnej formule o przedłużonym działaniu krem wchłaniany w czasie nocnego wypoczynku zapewnia dojrzałej cerze prawdziwy „seans młodości”. Regeneruje ją, odżywia, odnawia i stymuluje. W efekcie zmarszczki zostają spłycone, a skóra staje się elastyczna, miękka w dotyku, jędrna, gładka i młodzieńcza.
cena : ok. 75 zł/50 ml

Moja opinia:

Dla mnie krem jest za lekki – mam suchą skórę i za taką cenę liczyłam na cud.
  Cudu nie było – ani przy kremie na noc, ani przy kremie na dzień. Krem po oczy oddałam koleżance, dobrych kosmetyków się nie oddaje – więc bez komentarza.

Być może – z uwagi na swoja konsystencję – pasował by osobie ze skóra tłustą lub mieszaną.
Skóra po nim nie stawała się elastyczna, ani młodzieńcza. Nie było zauważalne nawet nawilżenie, a co dopiero ujędrnienie
Absolutny niewypał – ponieważ drugi zestaw dostałam w prezencie – to przetestowałam dwukrotnie, i dwukrotnie mnie zawiódł. I co dziwne – krem na dzień jest lepszy niż krem na noc – przynajmniej nawilża.


Jeśli ta seria nie dała sobie rady z moją trzydziestoletnią  skórą, nie wiem czy jest sens używania jej przez osoby z bardziej dojrzałą cerą od mojej.
Poza ładnym opakowaniem – charakterystycznym dla Dermiki –  kremy z tej serii nie są warte uwagi.

Trzeba powiedzieć szczerze, że za cenę 75 zł – można mieć kilka przyzwoitych kremów przynajmniej nawilżających. Oczywiście o innym składzie, ale pewnie o podobnym efekcie – prawie żadnym.

podsumowując:
- konsystencja lekka
- zapach ok
- opakowanie bardzo ładne
- działanie - prawie żadne
- cena -za krem, który nie działa - KOSMICZNA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz