piątek, 6 kwietnia 2012

Too much make up ? Propozycja Bobbi Brown dla minimalistek

Ostatnio w necie przeczytałam, że 60% kobiet robi codziennie pełny makijaż, 15 % kobiet nie wyjdzie z domu  nawet wyrzucić śmieci bez makijażu ( jestem w tych 15% hehe). 
Młodzież mamy ładną i zadbaną - i wymalowaną. Nie mam nic przeciwko - i nawet miło jest patrzeć na ładnie wymalowane buzie - kiedy -  jak nie w gimnazjum/liceum będą sobie mogły pozwolić na "ślepe" podążanie za trendami? 

 

 p.s. te jasne szminki to coś okropnego :P i oczywiście wieczorowy make up najlepiej wygląda w połączeniu z trampkami.

Jak wiadomo najbardziej przemalowane są Amerykanki - więc tym ciekawsza jest propozycja Nude make up ( która jest obecna od kilku sezonów) jak trend na 2012 makijażowej marki Bobbi Brown - oczywiście potraktowana jako inspiracja - nie widzę powodu, aby na kolorowe kosmetyki wydawać fortunę.   













Odpowiedniki kolorystyczne znajdziemy u polskich producentów - w "przyjaznej" cenie.I co najważniejsze dla mnie - odwrót od matu - powrót do połysku. Propozycja dla minimalistek. Jest to nawiązanie do lat 90tych - które po kolorowych latach 80tych - postawiły na naturalność. 
Kto pamięta oprócz mnie? hehe


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz